به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


 

مسدود شدن جریان انرژی در چاکراها میتواند در جسم، ذهن و روح عدم تعادل ایجاد کند. چاکراها تحت هرتاثیر خارجی واکنش نشان میدهند، گشوده وباز یا جمع و بسته میشوند. در شفابخشی که با پاکسازی چاکراها و تعادل بخشیدن به آنها صورت می گیرد و در روشهای مراقبه، پاکسازی انرژیهای پایین و هدایت آنها به سمت بالایی ست. 
به تعبیری دیگر در بدن هرموجود زنده مناطقی برای دریافت انرژی الهی وجود دارد که به این مناطق چاکرا می گویند.
اين مراكز امكان جريان يافتن انرژي به داخل و خارج از بدن را فراهم آورده و برای كنترل اين جريان دارای مكانيسم های تنظيم كننده می باشند.
ساقه ی لوله ای شكل چاكراها به يك مجرای اثيری در نزديكی ستون مهره ها پيوند میشود. اين مجرا چاكرا ها را به هم پيوند می دهد و اين امكان را فراهم میاورد تا انرژی ورودی به يك چاكرا عمل اورده شده و به چاكرای ديگر فرستاده شود. ضمن انكه جريان در مجرای اثيری به سمت بالا سير می كند اين انرژی ها به تدريج پالوده ترمیشوند. اين نقاط ِ پيوند همچنين از طريق غدد درون ريز در كالبد خاكی راهی ايجاد می كنند.
انرژی های ورودی به اين راه بر اندام های مجاور تاثير مهمی دارد.

تعداد چاکراها هفت بوده که در زیر شرح داده می شود و محل چاكراها رايجترين روش نام گذاری انهاست.
*-   چاكرای اول کندالینی که قاعده ، ريشه ای و پایه ای نیز خوانده میشود: درانتهای ستون مهره ها ( دنبالچه) جای دارد. محل شادابی و حیات جسمی و میل اساسی به بقا و تنظیم کننده اعمالی که بدن و جسم را نگه میدارد. غده مرکزآن غدد فوق کلیوی وعضوآن هم غدد فوق کلیوی میباشد.   اين چاكرا از زمين انرژی می گيرد.
*-  چاكرای دوم  خاجی کمی پایینتر از ناف و درست زير ناف و در جلو استخوان خاجی قرارگرفته و مرکز انرژی جنسی گیرنده و فرستنده و نَفس میباشد. مرکز درک مستقیم احساسات انسانها و تبدیل آن به یکی از مراکز ادراک ماوراء حسی است. مرکز آن غدد جنسی و عضوهای آن رانها و اعضاء تولید مثل میباشند.   
*-   چاكرای سوم شبكه خورشيدی کمی بالاتر از ناف مرکز واقعی بدن   درست زير استخوان جناغ و حجاب حاجز(ديافراگم)  قرار دارد. محل انتقال انرژی بدن که عواطف ناخالص و تمایل به قدرت است. ناف در این چاکرا اهمییت فراوان دارد. غده آن لوزالمعده و اعضا آن معده، کبد و کیسه صفرا میباشد.
*-   چاكرای چهارم قلب درمركز قفسه ی سينه و در بالای قلب قراردارد. مرکز عواطف واقعی، برادری، شفقت، خلوص، عشق و رشد معنوی است   و با تمام جنبه های عشق درزندگی مربوط می شود.غده آن تیموس واعضا آن قلب، کبد، ریه ها و گردش خون میباشد.
*-و عضوهای آن اعضاء ستون مهره ها، مغز پایینی، چشم چپ، بینی و گوشهاست.
*-   چاكرای هفتم تاجی یا بالا سری ( لوتوس) مخصوص بالا  چاكرای پنجم حنجره ای یا گلو کاراین چاکرا ارتباط بین خویش و خلاقیت است. ضمنا ً صدای کودک درون شما را به گوشتان میرساند. صدای درون از کرانه های ماوراء حسی. مرکز آن غده تیروئید و اعضا آن گلو، ششهای بالایی، بازوها و مسیر گوارش است. 
*-   چاكرای ششم چشم سوم در وسط پیشانی و بین دو ابروست، که مرکز ادراکات ماوراء حسی، پیش گویی، تله پاتی و مرکز اراده و خرد است. مرکز روح و مرکز دیدن توسط چشم میباشد. مرکز آن غده هیپوفیز  ترین سطح آگاهی میباشد. مرکز آن غدد صنوبری است.
در تصویر زیر محل چاکراها و رنگهای منسوب به آنها نشان داده شده است.

                         Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/



+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:31 توسط نازنین |

دستبندهاي مغناطيسي شركت آمگا از مواداوليه ويژه تجهيزات پزشكي ساخته شده و مجهز به سنگ هايي با خواص درماني مي باشند.

مشخصات جنس: دستبندهاي مغناطيسي آمگا از جنس تيتانيوم CP2 ساخته شده اند. اين آلياژ ويژه تيتانيوم بدليل اينكه كاملا اكسيژن زدايي شده است هيچگونه اثر حساسيتي روي پوست بجاي نگذاشته و كاملا براي مصارف پزشكي (ارتوپدي و دندانپزشكي) مناسب شده است. اين آلياژ قابليت مغناطيس پذيري و هدايت الكتريكي بسيار پاييني دارد. بعلاوه، يكي ديگر ويژگيهاي اين آلياژ برخورداري از درجه سختي در حد فولاد و وزن سبك در حد آلمينيوم مي باشد.

معرفي سنگهاي درماني: دستبندهاي مغناطيسي آمگا مجهز به دو نوع سنگ ويژه با خواص درماني فوق العاده مي باشند.

1-      سنگ مگنت : اين سنگ از جنس نئودميوم كه يكي از عناصر طبيعي موجود در پوسته زمين بوده و داراي خاصيت مغناطيسي طبيعي است ميباشد. از ويژگيهاي مغناطيس اين سنگ قدرت و ماندگاري بالا  مي باشد. اين سنگ اثر درمان مغناطيسي را روي بدن ايجاد ميكند.

2-      سنگ ژرمانيوم: ژرمانيوم يك عنصر نیمه هادی است که دارای یک شکاف نوری می­باشد که به آن اجازه می­دهد پاسخ موثری به نور مادون قرمز داشته باشد . این عنصر نسبت به امواج مادون قرمز ، شفاف ( قابل عبور) بوده و قدرت جذب منحصر به فردی دارد. دستبندهای بایو  مگنت آمگا به كمك سنگهای ژرمانيوم و در نتيجه ساتع کردن یونهای منفی و توانایی نفوذ امواج مادون قرمز دارای تاثیر مثبت در سلامتی انسان ميباشند.

امواج مادون قرمز (IR) چگونه در بدن انسان عمل می­کند ؟

بدن ما داراي سلولهاي بيشماري است و مهم ترین جزء هر سلول را آب تشکیل می­دهد ( بین 65 تا 75 درصد از بدن انسان را آب تشکیل می­دهد ) سلولهاي داخل بدن ارگانهای مختلف را تشکیل می­دهند. مانند قلب، کبد، کلیه­ها، دستگاه گوارش، رگها، اعصاب، استخوانها و پوست .

امواج مادون قرمز وقتی جذب بدن می­شوند می­توانند باعث فعال سازی، احیاء ، توانمندسازی ، رشد و تقویت ارگانهای مختلف بدن شوند .

این امواج موجب تنظيم جريان خون شده و سیستمهای مختلف بدن را نرمال می­کند. این دستبندها به دليل ايجاد امواج مادون قرمز قادر به بهبود گردش خون و بهبود مداوم نرخ سوخت و ساز بدن می­باشد. همانطور که جابجایی مواد مغذی در خون به گردش خون بستگی دارد، دفع زائدات متابولیسم حاصل از عملیات مختلف بدن نیز به سیستم گردش خون وابسته است . هنگامیکه سیستم گردش خون تحت تاثیر امواج مادون قرمز بهبود می­یابد ، این امر بطور طبیعی متابولیسم ( سوخت و ساز ) بدن ما را بهبود بخشیده و انرژی و سرزندگی ما را بهتر خواهد نمود .

این بخشی از اثر بهبودی در سیستم گردش خون و متابولیسم بدن می­باشد که به ما کمک می­کند تا فرآیند پیری را کندتر کرده ، مقاومت بدن به بیماریها را افزایش داده و طول عمر خود را بالا ببریم .

 



+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:50 توسط نازنین |

  مغناطیس چگونه عمل می کند:

زمانی که مغناطیس در تماس با بخشی از بدن قرار می گیرد سلولها واندامهای ان بخش مجددا بسامد طبیعی خود را باز می یابند .امواج الکترومغناطیسی ناشی از مغناطیس قادر است به عمق سلولها نفوذ کند وتقریبا به تمامی سلولهای هر بخش بدن می رسد.در نتیجه پروتوپلاسم دوقطبی می شود واین دو قطبی شدن به سلول نیرو می دهد.زمانی که بدن در معرض مغناطیس قرار می گیرد عملکرد تقویتی بدن اغاز می شود وسلولهای نو وسالم جای سلولهای فرسوده را می گیرد از این رو زخم بسرعت بهبود می یابد واستخوان شکسته به سرعت جوش می خورد  .مغناطیس فعالیت عوامل بیماری زا   را بی اثر می کند.

مغناطیس برخواص فیزیکی وشیمیایی مایعات تاثیر می گذارد.زمانی که امواج الکترومغناطیسی وارد خون می شود جریان مخالفی بوجود می اید واین دمای خون را بالا می برد وباعث یونیزه شدن مولکولهای خون می شود.افزایش دمای خون تاثیراتی مثبت دارد مواد زاید ناشی از سوخت وساز که در ماهیچه ها جمع شده از بین می رود ٬تنش ماهیچه ای٬خستگی ودرد تسکین می یابد٬کلسترول رسوب کرده در داخل رگها حل می شود٬خون رسانی به اندامهای مهم بدن بهتر صورت می گیرد٬خون گرم باعث بهبود فعالیت غدد درونتر می شود.

هنگام بیماری ٬بویژه بیماریهای عفونی میزان گلبولهای سفید افزایش می یابد .بطور خلاصه خون مغناطیسی شده جوانی را تجدید وتمامی سلولهای بدن را تقویت می کند .دستگاههای مختلف بدن فعالتر وقدرت طبیعی بدن افزایش می یابد.

مغناطیس درمانی

مغناطیس درمانی چیست؟

مغناطیس درمانی یک روش مطمئن و بی ضرر برای استفاده از میدانهای مغناطیسی برای بدن به جهت کسب اهداف درمانی می باشد.

از این روش می تواند به صورت مستقل یا همراه با درمان حاضر استفاده شود ،مغناطیس درمانی می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن آرامش در دردهای مفاصل ،التهابها و سفت شدن عضلات باشد.
در طول چند دهه اخیر ثابت شده است که در بسیاری از فرهنگها مانند چین باستان ،یونان و مصر از مغناطیس برای کاهش درد و دیگر علائم بیماری استفاده می شده.اگرچه میزان و وزن مغناطیس موجود در آن زمان استفاده از مغناطیس را کاری دشوار ساخته بود.امروزه مواد قویتر و کوچکتر منجربه استفاده محصولات درمانی مغناطیس مدرن شده که درحال حاظر بیش از120 میلیون نفر در سراسر دنیا از این محصولات استفاده می کنند.

 

تاریخچة طب مغناطیس:
200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد و در پیرو آن اشاره شده که ابن سینا نیز در دردهای مفصلی از مغناطیس درمانی استفاده می کرده است . جالب اینکه در زمانهای قدیم کسانی که دچار غش می شدند دور آنها خط فلزی می کشیدند .
در همین عصر خودمان نیز بارها دیده و یا شنیده ایم که کسانی که دچار هیجانات عصبی و شوک می شدند طلا را به داخل آب می انداختند و بعد آب را به خورد طرف می دادند ! باید به اطلاع شما برسانم که در همین الان نیز در ژاپن لیوانهایی هست که آب را یون دار می کند که افراد آب آشامیدنی خود را توسط این لیوانها می خورند . مثال ها فراوانند که در حال حاضر در حال تحقیق هستیم و ...
بهر حال طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زیان استفاده می شود و جالب است بدانید که طبق آمار 140 میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت گرفته اند.



+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:50 توسط نازنین |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد